Myllyn Mies Oy
kasvua, selkeyttä ja tehokkuutta Futuralin avulla

Myllyn Mies Oy on pitkän linjan rakennustarvikeliike, joka tunnetaan laadukkaista tuotteistaan ja erinomaisesta palvelustaan. Yrityksen liiketoiminta kattaa sekä perinteisen varastomyymälän että vahvasti kasvavan verkkokaupan Ovikauppa.comin, joka tarjoaa mm. ulko- ja sisäovia helposti ja edullisesti suoraan verkosta.


Nopeasti kehittyvä kauppa ja laajeneva asiakaskunta asettivat uusia vaatimuksia järjestelmille ja tiedonhallinnalle. Yritys käytti jo Odoo-järjestelmää liiketoimintansa tukena, mutta kasvu toi mukanaan tarpeen kehittää järjestelmien toimivuutta ja integroida ne paremmin arkeen.Kumppaniksi valittiin Futural Oy, joka otti kokonaisuuden nopeasti haltuun ja alkoi ratkoa käytännön haasteita ilman raskaita suunnittelukierroksia. Futuralin kanssa työskentely on ollut suoraviivaista, tehokasta ja ennen kaikkea ratkaisukeskeistä.

Futural on asiakkaalle enemmän kuin toimittaja – se on kehityskumppani, joka ajattelee kokonaisuutta ja auttaa löytämään jatkuvasti uusia mahdollisuuksia.

Erityisen merkittävä muutos on ollut tiedonkulun ja automaation parantuminen. Futuralin toteuttamien kehitystoimenpiteiden ansiosta järjestelmät keskustelevat keskenään aiempaa sujuvammin, mikä vähentää manuaalista työtä ja vapauttaa aikaa olennaiseen – asiakkaiden palvelemiseen ja liiketoiminnan kasvattamiseen.

"Yhteistyö on ollut joustavaa ja käytännönläheistä. Arvostamme sitä, että Futural ei ole pelkkä järjestelmätoimittaja, vaan kehityskumppani, joka ymmärtää liiketoimintaamme kokonaisuutena ja etsii aktiivisesti uusia ratkaisuja", Hakkarainen jatkaa.

 

Futuralin avulla olemme saaneet Odoosta enemmän irti – järjestelmä tukee nyt aidosti liiketoimintaamme. Prosessit ovat selkeämmät, tieto liikkuu paremmin ja arki sujuu ilman turhaa säätöä

 Hanna Hakkarainen • Myyntipäällikkö, Myllynmies Oy

Katse eteenpäin

Myllyn Mies Oy:ssä järjestelmät nähdään strategisena työkaluna, eivät vain teknisenä tukena. Yhteistyö Futuralin kanssa jatkuu Odoo-järjestelmän kehittämisen parissa – tavoitteena on laajentaa sen käyttöä entistä laajemmalle, automatisoida toistuvia prosesseja ja vahvistaa raportointia.Näin varmistetaan, että järjestelmä tukee myös tulevaa kasvua ja että sekä varastomyymälän että verkkokaupan – Ovikauppa.comin – arki pysyy hallittuna, tehokkaana ja asiakaslähtöisenä.


Jaa tämä kirjoitus