Jälkimarkkinointi on tärkeä osa yrityksen tulovirtaa. Kun yritys myy pitkän käyttöiän tuotteita, on tärkeää seurata tuotteiden elinkaarta. Tämä parantaa asiakaspalvelua ja helpottaa jälkimarkkinointia.
Odoo-pohjainen Futural-toiminnanohjausjärjestelmä tarjoaa helppokäyttöiset välineet kaikkiin jälkimarkkinoinnin tarpeisiin. Samoilla välineillä voidaan myös ylläpitää omaa laitekantaa, esim. oman valmistustoiminnan tuotantokoneita tai kuljetustoiminnan ajoneuvoja.
Myynti ja asiakasdata
Milloin tuote on myyty ja kenelle.
Millä ehdoilla?
Mitä muita laitteita asiakkaalla on?
Tuotedata
Mitkä ovat tuotteen tiedot: malli, sarjanumero, tuoterakenne, ominaisuudet, lisätuotteet ym.?
Takuu
Seuranta takuuajoista ja -ehdoista, jotta tiedetään, milloin takuu päättyy ja milloin asiakas voi odottaa korvauksia tai veloituksettomia takuukorjauksia .
Helpdesk
Tukipalvelu, jonne asiakkaat voivat lähettää kysymyksiä ja ratkaistavia ongelmatilanteita.
Huoltohistoria ja varaosat
Huoltosopimukset, huoltojen ja korjausten seuranta (milloin laitteet on huollettu, mitkä varaosat on vaihdettu, muut huoltosuoritteen tiedot)
Säännöllinen huolto ja tarkastus
Suunnitelma huoltojen aikarajoista ja muistutukset huolloista asiakkaille ja huoltohenkilöstölle.
Reklamaatioiden hallinta
Korjaukset, palautukset, romutukset, hyvitykset ja reklamaatioiden seuranta.
Ylläpito/tukilaskutus
Laajennetun takuun tai ylläpidon automatisoitu toistuvaislaskutus.
Ovatko yrityksesi jälkimarkkinoinnin tiedot ja prosessit hallinnassa? Jos haluat kehittää niitä eteenpäin, ota yhteyttä. Pohditaan yhdessä, minkälainen kokonaisuus antaa organisaatiollenne parhaat työvälineet!