Tawasta on nyt Futural! Lue lisää blogista.

Tukipalvelun asiakasportaali mahdollistaa keskitetysti tukipyyntöjen hallinnoinnin. Asiakasportaalin käyttö vaatii käyttäjätunnukset järjestelmään, jotka me luomme asiakkaiden eTuki-henkilöille. Asiakasportaalissa voit tarkastella tukipyyntöjen vaiheita ja edistymistä, luoda uusia tukipyyntöjä sekä vastailla käsittelyssä oleviin tukipyyntöihin.



Järjestelmään kirjautumisen jälkeen sinut ohjataan automaattisesti asiakasportaalin aloitusnäkymään (kuva yllä). Samalle sivulle pääset myös kun valitset valikosta TUKI > ASIAKASPORTAALI (linkki näkyy vain kirjautuneille). Käyttäjälle esitetään heti näkymässä kuinka moneen tukipyyntöön ja projektitehtävään hänellä on pääsy. Klikkaamalla jompaa kumpaa riviä, hänelle avataan listanäkymä kyseisistä tiedoista.



Listanäkymässä käyttäjälle kerrotaan tukipyynnön tunniste eli viite, tukipyynnön aihe sekä vaihe. Tältä sivulta käyttäjän on mahdollista luoda myös uusi tukipyyntö järjestelmään LUO TUKIPYYNTÖ -painikkeen kautta.



Tämä painike avaa lomakkeen, jossa käyttäjä voi syöttää tukipyynnön aiheen sekä tarkan kuvauksen ongelmasta. Tukipyynnön luominen tapahtuu lopuksi painamalla LUO -painiketta.

Tukipyynnön listasivulta klikkaamalla tukipyynnön aihetta pääset siirtymään tukipyynnön sivulle.



Yllä olevassa kuvassa näytetään tukipyynnön sivu. Sivulla kerrotaan päivämäärä, jolloin tukipyyntö raportoitiin, sen tunniste (T65741), tila, kuka tukipyynnön on raportoinut sekä itse viestiketju tukipyyntöön liittyen. Viestit ovat kronologisessa järjestyksessä (uusin ylimpänä). Sivu mahdollistaa myös uusien viestien lähettämisen tukipyyntöön liittyen. Viesti lähetetään kaikille tukipyynnössä vastaanottajana oleville.
Katselukerrat
1 Katselukertoja yhteensä
1 Jäsenten katselukerrat
0 Julkiset katselukerrat
Jaa sosiaalisessa mediassa
Jaa linkki
Jaa sähköpostitse

Ole hyvä kirjaudu jakaaksesi tämän webpage sähkopostilla.