Tawasta on nyt Futural! Lue lisää blogista.

Futural - Kumppanit
Toimintasi ydin: asiakkaat, jäsenet tai oppijat

Futural-järjestelmän hienoimpia puolia on, että järjestelmän ytimessä on aina kumppani. Kumppani voi tarkoittaa yritykselle asiakasta, yhdistykselle jäsenrekisterissä olevaa jäsentä, oppilaitokselle oppijaa. Kaikki tieto mitä järjestelmässä kerätään, niputetaan kumppanin alle.

Järjestelmän käytön laajetessa kumppanin tiedot rikastuvat entisestään, mutta kumppani pysyy keskiössä. Yksinkertaisessa käyttötapauksessa kumppanin takana voi olla esim. vain tieto myynneistä ja laskutuksesta, mutta sinne voidaan myöhemmin lisätä mahdollisuudet, ostot, projektit ja niiden tehtävät, sähköpostitukset, tapaamiset, toimitukset ja paljon muuta.

Rivinäkymä

Yhteystietojen rivinäkymässä pääsee tarkastelemaan kontaktejaan, ja niiden hierarkiaa helposti listamuodossa.
Alla näkyy osa tiedoista joita rivinäkymässä voi tarkastella. Erityishuomiona "Toimenpiteet", josta lisää myöhemmin.

Yhteystietojen rivinäkymä

Lomakenäkymä

Lomakenäkymässä poraudutaan tarkemmin yksittäisen kumppanin tietoihin.

Osoitetietojen lisäksi kumppanille on mahdollista antaa vapaamuotoisesti tunnisteita,
joita voidaan käyttää myöhemmin tietyn tunnisteen alla olevien kumppanien hakuun.

Oikeassa yläkulmassa näkyy jo pari tähän asiakkaaseen liittyvää tietoa: myynti ja laskutettu.

Alaosassa näkyvän osion ensimmäiselle välilehdelle voidaan lisätä
yhteyshenkilöitä sekä laskutus- ja toimitusosoitteita.

Yhteystietojen lomakenäkymä

Muilta välilehdiltä löytyisi mm. myyjätieto, verkkolaskuosoite, maksuehdot, sekä sisäiset kommentit.

Viestintä, toimenpiteet

Jokaisen kumppanin alta löytyy viestintä-osio.
Tänne tallentuu automaattisesti tärkeiden tietojen muutokset,
mutta lisäksi tätä kautta voi lähettää sähköpostia kumppanille, lisätä sisäisiä kommentteja,
ja kirjata tulevia toimenpiteitä.

Viestintä ja toimenpiteet
Ylläolevassa kuvassa näkyy viikon päähän merkattu toimenpide, asiakkaalle lähetetty sähköposti, sisäinen kommentti (joka ei näy asiakkaalle), sekä automaattisia viestejä tietojen päivityksestä.

Seuraavassa osassa käsitellään asiakkaiden ohella toisesta toiminnan kivijaloista, eli Tuotteista.

Jos edellinen osa on mennyt ohi, katso myös Futural-järjestelmän Yleiskatsaus

Jaa tämä kirjoitus
Arkisto