Kontaktitieto on CRM:n ydin
Unohda erilliset asiakas- ja toimittajarekisterit. Yhdellä kontaktilla voi olla monta roolia: asiakas, toimittaja, sponsori, kouluttaja, opiskelija, vapaaehtoinen... Perustiedot tallennetaan vain kerran, jolloin kaikki rekisterit pysyvät ajan tasalla.
Futural antaa yhdellä klikkauksella kontaktin toiminnasta kokonaiskuvan. Se koostaa yhteen näkymään kaikki kontaktin kanssa kanssa tehdyt tapahtumat: tapaamiset, myynnit, ostot, laskut, kyseiselle kontaktille lähetetyt uutiskirjeet ja monet muut
Liidistä laskutukseen
Asiakkuuksien, tuotteiden ja projektien elinkaarta voidaan seurata liidistä laskutukseen helposti eri näkökulmista.
Kaikki alkaa liidistä, joka voi syntyä verkkolomakkeelta tai sen voi muutamalla klikkauksella luoda käsin "ilmoitustaulunäkymään" odottamaan tarkempaa käsittelyä. Liidi etenee mahdollisuudeksi myyntiputkessa määriteltyjen vaiheiden mukaisesti. Siitä voidaan luoda tarjouksia, jotka edelleen vahvistuvat tilauksiksi.
Raportointi hoituu joustavasti käyttäjän määrittelemin ehdoin joko listamuotoon, pivot-taulukoiksi tai graafiseksi esitykseksi. Tietoja voidaan helposti siirtää esimerkiksi excel- ja csv-muodossa sekä järjestelmään että sieltä ulos.