Verkkokaupan ominaisuuksia

43 katselukerrat
0 Tykkäykset
0 0
Futural Store verkkokaupan ominaisuuksia.

Muokattavissa oleva etusivu

Etusivulle voidaan asettaa esimerkiksi suosituimipia-, myydyimpiä tuotteita tai tämänhetkisiä tarjouksia.

Odoo • A picture with a caption

Haku-toiminto

Verkkokaupan etusivulla on haku-toiminto, jonka avulla asiakas voi etsiä kätevästi etsimäänsä tuotetta verkkokaupasta.

Kansainvälinen kaupankäynti

Kielesi-valikosta asiakas voi vaihtaa kieltä, jolla verkkokauppa näytetään.

Valuutta

Valuutta-valikosta asiakas voi vaihtaa valuuttaa, jolla tuotteiden hinnat näytetään.

Monipuoliset tuotetyypit 

 Tavalliset-, muokattavat-, yhdistelmä- ja ryhmätuotteet sekä aineettomat (virtuaalinen)- ja ladattavat tuotteet

  • Tavallinen/perustuote Yleisin tyyppi, ominaisuudet voidaan määrittää eri tuotetietoja varten
  • Ryhmätuote (tuotepaketit) Monta tuotetta valittavana yhden sisällä
  • Muokattava tuote Esim. t-paita, jossa valinnat: koko, väri, yms
  • Aineeton tuote (virtuaalinen) Esim. palvelu. Ei varastotietoja, toimituksia
  • Yhdistelmätuote Esim. rakenna oma tietokone eri komponenteista (tuotteista)
  • Ladattava tuote Esim. pdf -tiedosto, kuva, musiikkitiedosto, tietokoneohjelma, yms.

Tuotteiden ominaisuudet – Mahdollisuus määrittää monipuolisia ominaisuusjoukkoja eri tuotetiedoille: Esimerkiksi elintarvikkeiden sisällystiedot, t-paidan tiedot (väri, koko) jne.

Toimitus- ja maksutavat Voidaan säädellä maakohtaisesti. Mahdollisuus asettaa myös ilmainen toimitus tietyn rajasumman ylittyessä.

Yleisökysely – Verkkokauppaan voidaan määrittää yleisökysely, jonka avulla asiakkaille saadaan suoritettua hyvin yksinkertaisia asiakaskyselyitä.

Asiakastilit – Rekisteröimälllä asiakastilin kauppaan asiakas voi mm. seurata tilaushistoriaansa ja päivittää toimitus/laskustietojaan.

Tuotevertailu – Asiakas pystyy vertailemaan tuotteiden ominaisuuksia keskenään.

Toivelista – Asiakas voi lisätä tuotteita toivelistalle ja lähettää sen sähköpostilla suoraan kaupasta.

Kerro kaverille -toiminnon avulla asiakas voi lähettää tuotesivun linkin tiedoksi tutulleen sähköpostilla

Asiasanat – Asiakas voi määrittää tuotteille asiasanoja (tageja).

Arvostelut – Asiakas voi kirjoittaa tuotteille arvosteluja.

Uutiskirje – Asiakas voi tilata uutiskirjeen verkkokaupasta.

Mainosbannerit – Sivustolle voidaan sijoittaa mainosbannereita CMS-lohkojen avulla.

Hakukoneoptimointi – Hakukoneystävälliset osoitteet, Google Analytics -integraatiomahdollisuus, globaalit ja sivu/tuotekohtaiset metatiedot (avainsanat, kuvausteksti), tuotteiden ja tuoteryhmien sivukartat, suositut hakusanat -lista.

Monikauppa – Monikauppa mahdollistaa ratkaisun tilanteisiin, joissa halutaan esim. luoda omat kaupat eri kohderyhmille/brändeille. Kauppojen hallinta tapahtuu yhden osoitteen kautta.

Kupongit / alesäännöt / kampanjat

Verkkokauppaan on mahdollista määritellä ostoskoriin lisättyjen tuotteiden mukaan käyttöönotettavia alesääntöjä (esim. osta 3, maksa 2), määräalennuksia, tuote/tuoteryhmäkohtaisia alesääntöjä, luoda ostoskorissa käytettäviä kuponkikoodeja sekä ajankohtariippuvaisia alekampanjoita.

Odoo • Text and Image

Raportit

Verkkokaupan hallinnan kautta käytössä ovat monipuoliset raportit kuten myynti-, asiakas ja tuoteraportit sekä mm. ostetuimmat tuotteet raportti

Odoo • Image and Text

Share on Social Networks

Share Link

Use permanent link to share in social media

Share with a friend

Please login to send this infographic by email!

Upota verkkosivuillesi

**Muokattavissa oleva etusivu

** Etusivulle voidaan asettaa esimerkiksi suosituimipia-, myydyimpiä tuotteita tai tämänhetkisiä tarjouksia.

*Haku-toiminto

* Verkkokaupan etusivulla on *haku-toiminto*, jonka avulla asiakas voi etsiä kätevästi etsimäänsä tuotetta verkkokaupasta.

*Kansainvälinen kaupankäynti

* Kielesi-valikosta asiakas voi vaihtaa kieltä, jolla verkkokauppa näytetään.

*Valuutta

* Valuutta-valikosta asiakas voi vaihtaa valuuttaa, jolla tuotteiden hinnat näytetään.

** Monipuoliset tuotetyypit

**

Tavalliset-, muokattavat-, yhdistelmä- ja ryhmätuotteet sekä aineettomat (virtuaalinen)- ja ladattavat tuotteet

Tavallinen/perustuote *–* Yleisin tyyppi, ominaisuudet voidaan määrittää eri tuotetietoja varten Ryhmätuote (tuotepaketit) *–* Monta tuotetta valittavana yhden sisällä Muokattava tuote *–* Esim. t-paita, jossa valinnat: koko, väri, yms Aineeton tuote (virtuaalinen) *–* Esim. palvelu. Ei varastotietoja, toimituksia Yhdistelmätuote *–* Esim. rakenna oma tietokone eri komponenteista (tuotteista) Ladattava tuote *–* Esim. pdf -tiedosto, kuva, musiikkitiedosto, tietokoneohjelma, yms. *Tuotteiden ominaisuudet – *Mahdollisuus määrittää monipuolisia ominaisuusjoukkoja eri tuotetiedoille:* *Esimerkiksi elintarvikkeiden sisällystiedot, t-paidan tiedot (väri, koko) jne.

*Toimitus- ja maksutavat* *– *Voidaan säädellä maakohtaisesti. Mahdollisuus asettaa myös ilmainen toimitus tietyn rajasumman ylittyessä.

*Yleisökysely* – Verkkokauppaan voidaan määrittää yleisökysely, jonka avulla asiakkaille saadaan suoritettua hyvin yksinkertaisia asiakaskyselyitä.

*Asiakastilit* – Rekisteröimälllä asiakastilin kauppaan asiakas voi mm. seurata tilaushistoriaansa ja päivittää toimitus/laskustietojaan.

*Tuotevertailu* – Asiakas pystyy vertailemaan tuotteiden ominaisuuksia keskenään.

*Toivelista* – Asiakas voi lisätä tuotteita toivelistalle ja lähettää sen sähköpostilla suoraan kaupasta.

*Kerro kaverille* -toiminnon avulla asiakas voi lähettää tuotesivun linkin tiedoksi tutulleen sähköpostilla

*Asiasanat* – Asiakas voi määrittää tuotteille asiasanoja (tageja).

*Arvostelut* – Asiakas voi kirjoittaa tuotteille arvosteluja.

*Uutiskirje* – Asiakas voi tilata uutiskirjeen verkkokaupasta.

*Mainosbannerit* – Sivustolle voidaan sijoittaa mainosbannereita CMS-lohkojen avulla.

*Hakukoneoptimointi* – Hakukoneystävälliset osoitteet, Google Analytics -integraatiomahdollisuus, globaalit ja sivu/tuotekohtaiset metatiedot (avainsanat, kuvausteksti), tuotteiden ja tuoteryhmien sivukartat, suositut hakusanat -lista.

*Monikauppa* – Monikauppa mahdollistaa ratkaisun tilanteisiin, joissa halutaan esim. luoda omat kaupat eri kohderyhmille/brändeille. Kauppojen hallinta tapahtuu yhden osoitteen kautta.

***Kupongit / alesäännöt / kampanjat*** Verkkokauppaan on mahdollista määritellä ostoskoriin lisättyjen tuotteiden mukaan käyttöönotettavia alesääntöjä (esim. osta 3, maksa 2), määräalennuksia, tuote/tuoteryhmäkohtaisia alesääntöjä, luoda ostoskorissa käytettäviä kuponkikoodeja sekä ajankohtariippuvaisia alekampanjoita.

**Raportit** Verkkokaupan hallinnan kautta käytössä ovat monipuoliset raportit kuten myynti-, asiakas ja tuoteraportit sekä mm. ostetuimmat tuotteet raportti

Katselukerrat

  • 43 Total Views
  • 42 Website Views
  • 1 Embedded Views

Toiminnot

  • 0 Social Shares
  • 0 Likes
  • 0 Dislikes
  • 0 Comments

Share count

  • 0 Facebook
  • 0 Twitter
  • 0 LinkedIn
  • 0 Google+