Järjestätkö tapahtumia?
Kuinka hoidat tapahtuman tai koulutuksen markkinoinnin? Entä ilmoittautumiset? Miten kerätään tiedot ruokarajoitteista tai majoittautumistoiveista? Onko jossakin jonotuslista? Mistä laitat muistutusviestin ilmoittautujille? Millä tavalla ilmoittautujia laskutetaan? Ovatko kaikki maksaneet laskunsa?
Lue blogistamme vinkit konferenssien järjestämiseen ja asiakkaan kokemuksia tapahtumahallinnan järjestelmän käytöstä.
Viestintä
Määrittele tapahtumalle viestit, jotka lähtevät automaattisesti määriteltynä ajankohtana - esim. vahvistus heti ilmoittautumisen jälkeen, muistutus päivä ennen tapahtumaa, palautekysely tunti tapahtuman jälkeen. Automaattiviestintää voidaan tehdä useilla kielillä, kullekin osallistujalle erikseen. Voit myös helposti lähettää muokattuja viestejä osallistujille, esim. jos paikka tai ajankohta muuttuvat.
Maksulliset tapahtumat
Tapahtumalle saadaan eri hintaisia lippuja, joiden myyntiaika ja max kpl-määrä voidaan rajoittaa (esim. early bird, VIP-liput). Osallistuminen voidaan maksaa verkossa Paytrail-integraatiolla tai ohjata laskutukseen. Laskutus voidaan integroida tilitoimistojärjestelmään (esim. Procountor, Netvisor), jolloin maksutieto siirtyy automaattisesti taloushallinnosta ilmoittautumiselle.
Jonotuslistat
Jos tapahtumalle on rajoitettu määrä paikkoja, voidaan hyödyntää automaattista jonotuslista-toimintoa.
Jos paikkoja vapautuu, jonotuslistaan ilmoittautuneille lähetetään automaattiviesti. Nopeimmat ilmoittautujat saavat varattua paikat.
Call for papers
Esitysehdotusten vastaanotto verkossa
Ehdotusten jakaminen arvioitsijoille
Arviointi
Hyväksynnästä/hylkäämisestä tiedottaminen
Tapahtuman Ilmoittautumiset
Yhden tai useamman osallistujan ilmoittaminen
Eri hintaiset liput (esim early bird)
Mahdollisuus laskutukseen tai Paytrail-verkkomaksuun
Integraatiot taloushallintojärjestelmiin
Hyväksyttyjen esityksten koostaminen ohjelmaksi
Dynaamisen ohjelmakartan julkaisu web-sivuilla
Mahdollisuus tallentaa oma kävijäpolku ohjelmakartassa
Helppokäyttöiset web-sivutoiminnallisuudet
Tapahtuman jälkimarkkinointi
Automaattinen palautteen kerääminen
Tapahtuman analysointi ja raportointi
Massasähköpostimarkkinointi rajatuille kohderyhmille