Live Chat -moduulin avulla voit ottaa suoran yhteyden verkkosivustosi vierailijoihin. Vierailijat näkevät sivulla valintaikkunan, jonka avulla he voivat ottaa yhteyttä paikalla oleviin operaattoreihin.

Konfiguraatio

Pääset käsiksi Live Chat -moduuliin navigoimalla Päävalikko > Reaaliaikainen keskustelu. Tästä aukeaa korttinäkymä, jossa näet verkkosivun tukikanavat. Verkkosivulla voi olla kerrallaan vain yksi tukikanava käytössä. 


Pääset muokkaamaan tukikanavaa painamalla kortista.

Vaihtoehdot -välilehdellä voit määrittää verkkosivulla näkyvät oletustekstit. 


Kanavan säännöt -välilehdellä on mahdollista määrittää millä sivuilla Live Chat on näkyvillä sekä aukeaako Live Chat automaattisesti vai onko se piilotettuna sivun oikeassa alareunassa, jolloin vierailija voi itse avata keskustelun. Sääntöjen määrittelyssä suosittelemme ottamaan yhteyttä tukeen. 


Tallennetut vastaukset

Tallennetujen vastausten avulla voit luoda lyhenteitä helpottamaan usein toistettavia vastauksia. Esim. Voit luoda lyhenteen "moi", jonka kirjoittamalla vierailijalle lähtee viesti "Moi, kuinka voin olla avuksi?"

Pystyt lähettämään tallennetun vastauksen kirjoittamalla ":", jonka jälkeen annat lyhenteen. Esim. ":moi".


Keskustelun aloitus

Jotta Live Chat näkyy verkkosivun vierailijoille, niin kanavalla pitää olla vähintään yksi operaattori paikalla. Voit liittyä kanavalle navigoimalla Päävalikko > Reaaliaikainen keskustelu. Valitse kanava ja paina Liity.


Kun olet liittynyt kanavalle niin vierailijoiden on mahdollista aloittaa keskustelu kanssasi. Huom! Jos kirjaudut ulos järjestelmästä, suljet selaimen tai et ole aktiivisena 30 minuuttiin niin järjestelmä poistaa sinut kanavalta kunnes palaat takaisin. 

Kun verkkosivun vieralija aloittaa keskustelun niin saat tästä ilmoituksen ja näytöllesi ponnahtaa keskusteluikkuna. 


Keskustelusta on mahdollista luoda helposti uusi liidi kirjoittamalla chattiin "/lead liidin otsikko". Voit myös tutustua muihin keskustelukomentoihin kirjoittamalla "/help".

Keskustelun jälkeen vierailija voi arvioida keskustelun joko positiivisena tai negatiivisena.

Katselukerrat
0 Katselukertoja yhteensä
0 Jäsenten katselukerrat
0 Julkiset katselukerrat
Jaa sosiaalisessa mediassa
Jaa linkki
Jaa sähköpostitse

Ole hyvä kirjaudu jakaaksesi tämän webpage sähkopostilla.