Koulutusjärjestelmästä lähetettävät viestit
Yleisiä periaatteita ja oletuksia
- Tässä “claim” tarkoittaa reklamaatiota / hyvityspyyntöä, joka voi johtaa palautukseen, vaihtoon tai hyvityslaskuun.
- RMA = Return Merchandise Authorization, eli luvan saaminen palautukselle.
- Jotta claims / RMA-toiminnot toimivat sujuvasti, on hyvä että varastotoiminnot (Inventory / Stock), myynti (Sales), ostot (Purchase) ja laskutus (Accounting / Invoicing) ovat käytössä.
Asiakasreklamaatiot (Customer Claims)
Claims löytyy kohdasta CRM - After sale - Claims.
Perustietoja voidaan määrittää asetuksissa.
- Mene kohtaan CRM - After sale - Claims.
- Luo uusi.
- valitse asiakas ja anna yhteystieto
- valitse vastuuhenkilö
- Model reference
- valitse joko sales order tai sales order line ja sitten listasta oikea myyntitilaus tai rivi TAI
- purchase order / purchase order line ja sitten listasta oikea ostotilaus tai rivi TAI
- tuotevariaatio ja listasta kyseinen tuote
- Tallenna reklamaatio.
Koulutusjärjestelmästä voidaan määritellä automaattisia viestejä lähetettäväksi osallistujille koulutusprosessin eri vaiheissa. Tämä edellyttää, että järjestelmässä sallitaan sähköpostiviestien lähetys. Lisäksi viestipohjat ja -toiminnallisuudet pitää erikseen teknisesti määritellä.
Viestintämahdollisuuksia ovat esim., kun ilmoittautuja
hyväksytään toteutukselle, joka on maksuton.
hyväksytään toteutukselle, joka on maksullinen
ei tule hyväksytyksi toteutukselle
on saanut osallistumismerkinnän tai arvioinnin ja hänelle halutaan lähettää palautekysely
Kommentointi ei ole mahdollista tässä teemassa.
Jaa sisältö
Jaa linkki
Jaa sosiaalisessa mediassa
Jaa sähköpostilla
Ole hyvä kirjaudu jakaaksesi tämän Artikkeli sähkopostilla.