Projektitehtävät

29 katselukerrat
0 Tykkäykset
0 0

Projektille lisätään tehtäviä, jotka siirtyvät vaiheesta vaiheeseen projektin edetessä.Tehtäville voidaan kirjata tunteja ja seurata niiden etenemistä. Futural ERPissä on mahdollista luoda myös alitehtäviä muuttamalla järjestelmän asetuksia.

Kaikki tehtävät

Kaikkien projektien tehtävät saa näkymiin valikosta Projekti - Kaikki tehtävät. Oletussuotimena on omat tehtävät.


Poistamalla suotimen saat näkyviin myös muiden tehtävät.

Tehtäviä voi katsoa eri näkymissä ja ryhmitellä ja tarkastella haluamallaan tavalla käyttämällä yläkulman toiminnallisuuksia.

Tehtävien lisääminen

Voit lisätä projektille tehtäviä kaikille projekteille jokaiseen projektin vaiheeseen.

Avaamalla projektin voit lisätä tehtävän suoraan sarakkeeseen painamalla sarakkeen yläkulmassa olevaa + -merkkiä. Painamalla nappia Luo luodaan tehtävä ensimmäiseen vaiheeseen.


Huom! Tarkista että olet oikealla projektilla. Jos lisäät tehtävän väärälle projektille, voit vaihtaa tiedon muokkaamalla tehtävää. Näet projektin nimen oikealla hakupalkissa.

Laita tehtävälaatikkoon tehtävälle nimi ja paina Lisää, jolloin tehtävästä muodostuu oma kortti taululle. Voit myös tässä kohdassa valita työntekijän, jolle tehtävä osoitetaan. 

Voit muokata tehtävää klikkaamalla tehtävälaatikkoa ja painamalla Muokkaa.

Yläkulmassa näkyy missä vaiheessa projektia tehtävä on ja tästä se voidaan myös siirtää toiseen vaiheseen klikkaamalla vaihetta.




Voit muokata seuraavia tietoja

  • Nimitys - tehtävän nimi

  • Projektit - voit siirtää tehtävän jonkun toisen projektin alle

  • Annettu tehtäväksi - henkilö, joka vastaa tehtävästä

  • Määräaika - koska tehtävän pitäisi olla valmis

  • Tunnisteet - tehtäviin voidaan liittää määrittelyjä (esim. kiireellinen, must, nice-to-have, tms.)

  • Kuvaus-välilehti - Tarkempi kuvaus tai vapaata tekstiä tehtävästä. Voit liittää  tähän kuvia, tiedostoja, linkkejä, ym.

  • Tuntikortit-välilehti - kirjata tehtävään suunniteltu tuntimäärä ja syöttää tehtävään käytetyt tunnit ja näin seurata tehtävän edistymistä (kts. ohje: Työtuntien lisääminen projektitehtävään)

  • Lisätietoja - välilehti - Voit lisätä tehtävään liittyvän asiakkaan

Projektitehtäville voidaan lisätä toimenpiteitä, kuten soittoja ja tapaamisia. Katso ohjeet toimenpiteiden luomiseen: Toimenpiteet ja tehtävät.

Share on Social Networks

Share Link

Use permanent link to share in social media

Share with a friend

Please login to send this infographic by email!

Upota verkkosivuillesi

Projektille lisätään tehtäviä, jotka siirtyvät vaiheesta vaiheeseen projektin edetessä.Tehtäville voidaan kirjata tunteja ja seurata niiden etenemistä. Futural ERPissä on mahdollista luoda myös alitehtäviä muuttamalla järjestelmän asetuksia.

Kaikki tehtävät* Kaikkien projektien tehtävät saa näkymiin valikosta Projekti - Kaikki tehtävät. Oletussuotimena on omat tehtävät.

Poistamalla suotimen saat näkyviin myös muiden tehtävät.

Tehtäviä voi katsoa eri näkymissä ja ryhmitellä ja tarkastella haluamallaan tavalla käyttämällä yläkulman toiminnallisuuksia.

Tehtävien lisääminen* Voit lisätä projektille tehtäviä kaikille projekteille jokaiseen projektin vaiheeseen.

Avaamalla projektin voit lisätä tehtävän suoraan sarakkeeseen painamalla sarakkeen yläkulmassa olevaa  +  -merkkiä. Painamalla nappia  Luo  luodaan tehtävä ensimmäiseen vaiheeseen.

Huom!  Tarkista että olet oikealla projektilla. Jos lisäät tehtävän väärälle projektille, voit vaihtaa tiedon muokkaamalla tehtävää. Näet projektin nimen oikealla hakupalkissa.

Laita tehtävälaatikkoon tehtävälle nimi ja paina *Lisää*, jolloin tehtävästä muodostuu oma kortti taululle. Voit myös tässä kohdassa valita työntekijän, jolle tehtävä osoitetaan.

Voit muokata tehtävää klikkaamalla tehtävälaatikkoa ja painamalla *Muokkaa*.

Yläkulmassa näkyy missä vaiheessa projektia tehtävä on ja tästä se voidaan myös siirtää toiseen vaiheseen klikkaamalla vaihetta.

Voit muokata seuraavia tietoja

Nimitys - tehtävän nimi

Projektit - voit siirtää tehtävän jonkun toisen projektin alle

Annettu tehtäväksi - henkilö, joka vastaa tehtävästä

Määräaika - koska tehtävän pitäisi olla valmis

Tunnisteet - tehtäviin voidaan liittää määrittelyjä (esim. kiireellinen, must, nice-to-have, tms.)

Kuvaus-välilehti - Tarkempi kuvaus tai vapaata tekstiä tehtävästä. Voit liittää  tähän kuvia, tiedostoja, linkkejä, ym.

Tuntikortit-välilehti - kirjata tehtävään suunniteltu tuntimäärä ja syöttää tehtävään käytetyt tunnit ja näin seurata tehtävän edistymistä (kts. ohje: Työtuntien lisääminen projektitehtävään)

Lisätietoja - välilehti - Voit lisätä tehtävään liittyvän asiakkaan

Projektitehtäville voidaan lisätä toimenpiteitä, kuten soittoja ja tapaamisia. Katso ohjeet toimenpiteiden luomiseen: Toimenpiteet ja tehtävät.

Katselukerrat

  • 29 Total Views
  • 29 Website Views
  • 0 Embedded Views

Toiminnot

  • 0 Social Shares
  • 0 Likes
  • 0 Dislikes
  • 0 Comments

Share count

  • 0 Facebook
  • 0 Twitter
  • 0 LinkedIn
  • 0 Google+