Futural ERP
Valmistunut
Reklamaatiot
Yleisiä periaatteita ja oletuksia
- Tässä “claim” tarkoittaa reklamaatiota / hyvityspyyntöä, joka voi johtaa palautukseen, vaihtoon tai hyvityslaskuun.
- RMA = Return Merchandise Authorization, eli luvan saaminen palautukselle.
- Jotta claims / RMA-toiminnot toimivat sujuvasti, on hyvä että varastotoiminnot (Inventory / Stock), myynti (Sales), ostot (Purchase) ja laskutus (Accounting / Invoicing) ovat käytössä.
Asiakasreklamaatiot (Customer Claims)
Claims löytyy kohdasta CRM - After sale - Claims.
Perustietoja voidaan määrittää asetuksissa.

- Mene kohtaan CRM - After sale - Claims.
- Luo uusi.
- valitse asiakas ja anna yhteystieto
- valitse vastuuhenkilö
- Model reference
- valitse joko sales order tai sales order line ja sitten listasta oikea myyntitilaus tai rivi TAI
- purchase order / purchase order line ja sitten listasta oikea ostotilaus tai rivi TAI
- tuotevariaatio ja listasta kyseinen tuote
- Tallenna reklamaatio.

Kommentointi ei ole mahdollista tässä teemassa.
Jaa sisältö
Jaa linkki
Jaa sosiaalisessa mediassa
Jaa sähköpostilla
Ole hyvä kirjaudu jakaaksesi tämän Artikkeli sähkopostilla.